Verzenden en Retourneren
Verzendkosten
Wij leveren uitsluitend binnen Nederland en België.
Bij bestellingen vanaf €50 zijn de verzendkosten gratis.
Bezorgen
Je kunt ervoor kiezen om je bestelling op een ander adres te laten afleveren. Als je bijvoorbeeld het pakket liever op je werkadres ontvangt, kan je dit tijdens het bestelproces aangeven.
Op moment van verzending zul je (door PostNL) volledig op de hoogte gehouden worden over de status van je bestelling. Je krijgt hiervoor per mail een trackingcode van je zending.
Ruilen & retourneren
Je kunt jouw online aankopen binnen 14 dagen aan ons retourneren. Je mag jouw aankopen thuis passen zoals je dat ook in onze winkels zou doen. De artikelen dienen in een zo oorspronkelijk mogelijke staat geretourneerd te worden.
We vragen je om altijd contact met ons op te nemen voordat je het product retourneert. Zo weten we van te voren waar we aan toe zijn en kunnen we samen tot de juiste oplossing komen!
Retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij er speciale omstandigheden zijn waar u als consument niets aan kunt doen. Denk hierbij aan een verkeerd product, kleur, maat of een productiefout.
Kan ik een artikel omruilen?
Een winkelaankoop kun je in de winkel omruilen. Indien je online iets bij ons hebt besteld, is een omruiling helaas niet mogelijk.
Wil je toch een andere maat of kleur? Plaats een nieuwe bestelling voor je gewenste item(s) en stuur je huidige bestelling retour.
Zo heb je het item snel in huis en voorkom je dat het gewenste item uitverkocht is geraakt.
Ik heb een verkeerde/beschadigd artikel ontvangen.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling. We willen dit graag met u oplossen neem daarom contact met ons op en stuur ons foto's van het desbetreffende item en het ordernummer door via de mail. (klantenservice@miobi.nl)
Vervolgens beoordelen wij jouw aanvraag en reageren wij met een passende oplossing.
Om jou het snelste te voorzien van een nieuw item, raden wij aan om een nieuwe bestelling voor het gewenste artikel te plaatsen.
Retourbetaling
Zodra wij jouw pakket in goede orde hebben ontvangen, ontvang je binnen 7 werkdagen een bevestiging. Wij doen ons best het aankoopbedrag van de geretourneerde items zo snel mogelijk aan je terug te betalen.
Je ontvangt het aankoopbedrag op dezelfde manier waarop je dit bedrag hebt betaald. Indien je voor achteraf betalen hebt gekozen, annuleren wij de factuur en ontvang je een nieuwe factuur/informatie van Klarna.
*Let op: Sale-artikelen met 50% korting of meer kunnen wél geruild, maar niet geretourneerd worden.
Retouradres:
MIOBI
Stationsstraat 20
7201MD Zutphen
Nederland
0575 234 023
klantenservice@miobi.nl